April 29, 2017

Art Computer Informacioni Sistem

ACIS – Art Computer Informacioni Sistem

ACIS je jedan sveobuhvatan informacioni sistem namenjen malim srednjim i velikim preduzećima. Kao informacioni sistem ukalpa se u jedno kompletno poslovno rešenje koje se nudi u našoj firmi. Kada kažemo da je sveobuhvatno i kompletno mislimo da acis nema ograničenja u primeni kada je bilo koja poslovna administracija u pitanju. Radi se o osnovnim poslovnim promenama u vezi sa zalihama uslugama finansijama zaposlenima-kadrovima obračunu zarada …
Bez obzira koja je osnovna delatnost u pitanju acis se može implementirati i u firmama koje se bave trgovinom ili proizvodnjom ili vrše bilo koje i bilo kakve usluge.
Za trgovinska preduzeća postoje rešenja i za veleprodaje i za maloprodaje. U bilo kojem okruženju može se implementirati i POS sistem koji se može adaptirati na svakom radnom mestu u
kojem je isplativ – ne moraju da budu to samo ugostiteljski pultovi ili kase u maloprodajama trgovinskih firmi. Za uvodjenje acisa u firme ne mora da bude motiv samo zakonska administracija.
Imamo iskustva da su i neka interna kretanja zaliha i novca u firmama mnogo zahtevnija u odnosu na ona osnovna koja su obuhvaćena i Zakonskim regulativama (tipičan primer proizvodnja ili obračun zarada ili još bolje priprema za obračun zarada u nekim proizvodnim firmama ili firmama koje imaju karakteristične vrste usluga).
U acis-u se moze trenutno koristiti oko 1000 dokumenata (dokumentom se u acis-u naziva npr. i priznanica kao dokaz prometa novca). Dokumenti mogu biti namenjeni evidentiranju prometa zaliha, prometa novca , kretanja zaposlenih .Dokument može biti plan (u bilo kojoj poslovnoj oblasti).
Standardni dokumenti poput prijemnica, racuna ponuda predracuna se podrazumevaju kao Zakonski regulisani.
U okruženju acis-a se mogu čuvati i koristiti u izvestajima sve vrste podataka (brojčani, opisni, multimedijalni – slika , video zapis, grafikon  …)
Mogu se pratiti usluge, razne aktivnosti zaposleniih u opisnoj formi (radni zadaci, radni nalozi o izvršenim ulugama, pravna dokumenta, beleške u vezi sa raznim događajima u firmi)
Postoje izveštaji u obliku raznih grafikona koje korisnik može sam definisati.
Suština acisa kao našeg projekta i našeg informatičkog proizvoda je bila da kroz jedan tok podataka u jednoj bazi podataka firma i svi zaposleni u njoj vode sve poslovne evidencije koje postoje u firmi (trudimo se da to bude bukvalno – sve poslovne informacije u vezi sa kretanjem zaliha novca i ljudi). Poslovne informacije mogu biti pravnog karaktera ne samo ekonomske statističke matematičke. Svaki sektor u firmi (uprava, knjigovodstvo, pravna služba, tehnička služba …) može nametnuti neku administraciju koja se veže za osnovnu knjigovodstvenu pa se dobrom analizom i implementacijom mogu pojednostaviti pojeftiniti i ubrzati poslovni tokovi. Poslovnu dokumentaciju mogu činiti i razni obrasci koje nameću i neki spoljni faktori (institucije , poslovni partneri …) a mogu biti i definisani interno kao pomoćna ili dodatna informcija uvedena iz nekog razloga kao što može biti kontrola toka podataka u nekom trnutku rada ili prometa novca ili robe.

Karakteristika programa je puna interaktivnost u radu sto obezbedjuje VEOMA JEDNOSTAVNO RUKOVANJE i BRZO PRIHVATANJE OD KORISNIKA, a obuka se obavlja u kraktom roku.Programi su testirani i oprobani i sa ogromnom kolicinom podataka pri cemu su se pokazali kao vrlo brzi i stedljivi. ART COMPUTER za svaki programski proizvod daje jednogodisnju garanciju koja podrazumeva sve dopune paketa uzrokovane zakonskim izmenama u roku koji je propisao zakonodavac kao i dopune koje zahteva korisnik. Garantovana je i sva podrska u radu te odziv u slucaju narusavanja podataka zbog neregularnosti u eksploataciji ili zbog uticaja vise sile. U cenu nije uracunata i eventualna korekcija programa po zahtevu korisnika ako te promene narusavaju koncept programa(ili nameću kompleksnu ispravku strukture baze podataka)  u kom slucaju se formira cena ispravke paketa.

Obuka se može raditi i na licu mesta, s tim da se odvija u vise navrata i proteze se od uvodjenja sistema u redovnu eksploataciju – i ona je uracunta u cenu modula.

Korisnik je na raspolaganju svakodnevna podrska putem telefonskih intervencija (internet ili usmeno), odnosno dolaska u slucaju intervencija svakim danom od 08h – 16h kao i podrska putem interneta – Skype + TeamViewer .U toku garantnog roka ART COMPUTER, kao i autor svih programa, obezbedjuje (besplatno) SVE NOVE VERZIJE paketa u kojima su unesene dopune i izmene.Po isteku garantnog roka korisniku se nudi sklapanje ugovora o daljem odrzavanju kupljenoih programskih proizvoda.